×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : سه شنبه, ۴ شهریور , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Tuesday, 26 August , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نظارت سیستمی و مستمر از ارکان اصلی مدیریت و سازمان دهی است

دکتر شایان در جلسه با کارکنان مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات بانک، مهمترین مسأله را رصد لحظه‌ای عملیات به خصوص در شعب عنوان کرد و اظهار داشت: تمرکز ما باید بر جلوگیری و پیشگیری از تخلفات و اشتباهات باشد.

وی همچنین به نظارت سیستمی اشاره کرد و خواستار آن شد تا عملیات شعب به صورت مستمر و سیستمی مورد نظارت قرار گیرد.

دکتر شایان بیان داشت: در بخش‌هایی مانند صدور اعتبار اسنادی و ضمانتنامه و به خصوص در بخش تسهیلات باید نظارت و پشتیبانی افزایش یابد چرا که در این قسمت‌ها امکان بروز اشتباه بیشتر است.

دکتر شایان عنوان داشت: چرخش نیرو بین ستاد و شعب مزیت های بسیاری دارد و لازم است افرادی که توانایی و دانش کافی دارند در بانک مشغول به کار شوند.

مدیرعامل در پایان تاکید کرد: وظیفه ما در این بخش، حفاظت از نیروهای زیر مجموعه است تا با آگاهی بخشی و هوشیاری از بروز لغزش جلوگیری کنیم.

در خلال این نشست صمیمانه هر یک از همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات برای تقویت عملکرد بخش بازرسی و پاسخ به شکایات بانک پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •