×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Monday, 25 August , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 35 خبر

به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا درگفتگو با چابک آنلاین، گفت: زمانی که بیمه نامه را برای فردی صادر می کنیم، در واقع در قبال دریافت مبلغ مشخصی، ضمانتی به مشتری می دهیم که تضمین کننده پرداخت خسارت و جبران آن به نحو مطلوب در زمان وقوع حادثه است.

مدیرعامل بیمه آسیا، تصریح کرد: صنعت بیمه در مسیر جلب رضایت مشتریان حرکت می کند ولی نیاز به تلاش بیشتری است تا جایگاه خود را در اذهان مردم به سطح مطلوبی ارتقا دهد و در این زمینه، پرداخت سریع خسارت به مشتریان، امری ضروری است.

مسعود بادین ادامه داد: به عنوان نمونه، وقتی حادثه تاسف بار معدن طبس به وقوع پیوست، بلافاصله تیمی متشکل از مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا در راستای عمل به تعهدات قانونی خود، در سومین روز از حادثه، در محل معدن حاضر شدند و پس از بررسی های کارشناسی، در کوتاه ترین زمان ممکن، مبلغ خسارت به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی بیان کرد: بنابراین، موفقیت صنعت بیمه بستگی به مشتری مداری و ارائه خدمات ارزنده و با کیفیت دارد و رقابت بین شرکت های بیمه باید در چارچوب میزان کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در زمان صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت تعریف شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •