×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Friday, 10 October , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 62 خبر
جهش چشمگیر در رضایت مشتریان پتروشیمی اروند

این میزان رضایت در حالی حاصل شده که تلاش‌های استراتژیک شرکت در سال‌های اخیر، جهش‌های قابل توجهی را در معیارهای کلیدی نظیر “بسته‌بندی و بارگیری” رقم زده است، امری که مسیر روشن‌تری را برای تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت ترسیم می‌کند.

در تحلیل‌های جزئی، عامل “نحوه برخورد و تعامل” به عنوان یکی از درخشان‌ترین نقاط قوت شرکت پتروشیمی اروند شناخته شده است و به طور خاص، مشتریان از “نحوه برخورد پرسنل در تماس‌های تلفنی” ابراز رضایت کامل کرده‌اند.

بررسی روند رضایتمندی مشتریان در طول سه سال اخیر، خبر از یک تحول ساختاری و مثبت می‌دهد. بیشترین جهش در معیار “بسته‌بندی و بارگیری” مشاهده شده است؛ جایی که درصد رضایتمندی ۱۵.۰۴ واحد درصدی افزایش داشته است که این ارتقا نشان‌دهنده تمرکز قاطع و سرمایه‌گذاری موثر شرکت برای رفع یکی از چالش‌های اصلی مشتریان در گذشته است.

یکی دیگر از نقاط بهبود چشمگیر، مربوط به معیار “فرآیندهای مالی” است که اغلب پیچیده‌ترین بخش در تعاملات تجاری محسوب می‌شود. در این بخش، درصد رضایتمندی نشان‌دهنده رشد قابل توجه ۸.۳۶ واحد درصدی است. این میزان رشد نشان‌دهنده تعهد شرکت به ساده‌سازی و شفاف‌سازی رویه‌های مالی است و این دستاورد، عاملی کلیدی در کاهش اصطکاک و افزایش آرامش خاطر مشتریان در معاملات آتی خواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •